Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Κάρτα γενεθλίων για τον αδελφό μου



Πέρασε αρκετός καιρός από το τελευταίο μου μήνυμα. Δούλευα πολλές ώρες, πήγα για λίγες μέρες διακοπές στην Κύπρο, είχα δύο επαγγελματικά ταξίδια, αρρώστησα... αρκετά γεμάτος αυτός ο μήνας!

Ετοίμασα αυτήν την κάρτα πριν από περίπου ένα μήνα για τα γενέθλια του αδελφού μου. Δεν μπορούσα να την βάλω στο blog μου νωρίτερα, αφού δεν του είχα δώσει ακόμα την κάρτα - ως συνήθως, την ξεχνούσα στο σπίτι όποτε βρισκόμασταν - ναι, ακόμα και στις διακοπές :S Αυτή είναι η πρώτη κάρτα που ετοιμάζω για κάποιον άντρα, οπότε ήθελα να είναι απλή και να αποφύγω τα έντονα χρώματα.

Η τεχνική που προσπάθησα για πρώτη φορά ήταν η τεχνική... distress. Αλήθεια, πώς μεταφράζεται αυτό στα ελληνικά; Εφέ παλαίωσης μήπως; Καμία ιδέα;

Χρησιμοποίησα λοιπόν μελάνι Tim Holtz Distress ink "Frayed burlap". Αν και οφείλω να ομολογήσω ότι αυτή η αισθητική του "παλαιωμένου" ή "κατεστραμένου" δεν είναι από τις αγαπημένες μου, με ικανοποίησε το τελικό αποτέλεσμα της πρώτης μου προσπάθειας, η δε χρήση των Distress inks μου φάνηκε πολύ εύκολη!

...Και σε περίπτωση που απορείτε για τον αριθμό 156, είναι ο αγαπημένος αριθμός του αδελφού μου - το ΑΣΜ του ;ο)
Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου