Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Νέο blog

Μέρες τώρα ήθελα να ανοίξω ένα τρίτο blog για τα πραγματάκια που φτιάχνω με το βελονάκι. Μου φαινόταν όμως λίγο δύσκολο να διατηρώ τρία blogs - ένα για το βελονάκι, άλλο για τις κάρτες που φτιάχνω και άλλο ένα που έχω με την ξαδέλφη μου για τα αντικείμενα που διακοσμούμε με decoupage.

Ώσπου χτες ανακάλυψα έναν τρόπο για να έχει κανείς tabs στο blogger! Και βρήκα και ένα βολικό τρόπο να διατηρώ ξεχωριστά τις δημοσιεύσεις στα ελληνικά και στα αγγλικά, ώστε να μην έχω κουραστικές για τους αναγνώστες δίγλωσσες δημοσιεύσεις.

Έκατσα χτες και δούλεψα (αρκετά μπορώ να πω, καθώς δεν έχω ιδέα από html editing, και είμαι αρχάρια και στο blogging!) και τελικά έστησα το νέο μου blog, στο οποίο θα μοιράζομαι τα αποτελέσματα από όλα μου τα χόμπυ!

Μόλις έβγαλα και κάποιες φωτογραφίες από αντικείμενα που έχω φτιάξει με το βελονάκι... και τώρα είμαι έτοιμη να τις δημοσιεύσω και αυτές.

Από εδώ και στο εξής λοιπόν, θα σταματήσω να λειτουργώ το προηγούμενό μου  blog "Astero's cards", και θα διατηρώ το παρόν, όπου θα μοιράζομαι όλα όσα φτιάχνω - και ακόμα περισσότερα, θα ακολουθήσουν λίαν συντόμως και φωτογραφίες των γατιών μου!

Φιλιά πολλά,
Νατάσα Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου