Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Μερικές ακόμα χριστουγεννιάτικες κάρτες

Αρχές Νοεμβρίου ακόμα, αλλά σκέφτηκα να ξεκινήσω να ετοιμάζω κάποιες χριστουγεννιάτικες κάρτες - σε αντίθεση με την συνηθισμένη μου τακτική της τελευταίας στιγμής ;ο)

Η πρώτη κάρτα ετοιμάστηκε και για την πρόκληση A Gem of a Challenge #9. Ήδη έχω υποβάλλει μία άλλη κάρτα, αλλά τι να κάνουμε, έχω λάβει τις νέες μου Pink Gem σφραγίδες και δεν μπορούσα να περιμένω για την νέα πρόκληση... χεχεχε



Δεν μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα, αλλά το φως δεν ήταν καλό, και με τις πολύ βασικές (βλέπε - ανύπαρκτες) γνώσεις φωτογραφίας μου, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω.

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι:
- Σφραγίδα Ping Gem Designs
- Μαρκαδόροι Promarkers (Cool grey 1 & 3, blender, Magenta, burnt orange, grass)
- Stickles (icicle)
- Πριτσίνια (νομίζω Papermania) - άλλαξα τα χρώματα με μελάνι και ανάγλυφη σκόνη
- Πέρλες
- Γράμματα rub-on της Toga
- Μοτίβο κοπών Nestabilities
- Κόπτης στρογγυλής γωνίας Xcut

Η επόμενη κάρτα είναι παρόμοια με την πρώτη, με διαφορετικά χρώματα αλλά με ίδιο προσχέδιο και σφραγίδα:



Τα χαρτιά είναι από τη συλλογή Jolly Happy Christmas της Dovecraft και τα πριτσίνια είναι Christmas Shimmer Brads και πάλι από την Dovecraft.

Από τις ίδιες συλλογές χαρτιών και πριτσινιών είναι και αυτά που χρησιμοποίησα για την επόμενη κάρτα. Επίσης, έβαλα ένα πριτσίνι των Making Memories και χρησιμοποίησα κόπτη μπορντούρας της Artemio. Η σφραγίδα δεν ξέρω τι μάρκα είναι, την αγόρασα μισή λίρα στο Εδιμβούργο το καλοκαίρι ;ο)


Τέλος, για τις επόμενες δύο κάρτες χρησιμοποίησα τα (τρισδιάστατα;;;) χαρτιά της συλλογής Deer Friends της NitWite Collections Essentials, με παρόμοια χαρτιά και πριτσίνια όπως και στις προηγούμενες κάρτες.


Για πρώτη φορά όμως έκανα λίγο "κέντημα" - και μου άρεσε πολύ!


Pin It

2 σχόλια:

Mandy είπε...

What beautiful cards,they are all lovely..thanks for playing along with us at A Gem of a Challenge...
Mandy xx

debby4000 είπε...

Wonderful cards.
luv
Debby

Δημοσίευση σχολίου