Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ημερολόγιο 2011 και Χριστουγεννιάτικα δώρα

Ω ναι, δεν είναι λάθος ο τίτλος... Μπορεί να είναι κιόλας 8 Φεβρουαρίου, αλλά μόλις τώρα μπορώ επιτέλους να μοιραστώ τα Χριστουγεννιάτικα δώρα που ετοιμάσαμε αυτόν τον χρόνο! Κάλλιο αργά παρά ποτέ, σωστά; ;ο)

Λοιπόν....

Τα αντικείμενα που η ξαδέλφη μου Αιμιλία κι εγώ διακοσμήσαμε με decoupage/decopatch μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Εκτός από αυτά, έδωσα τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες που έχω ήδη δημοσιεύσει σε αυτό το blog... και ετοίμασα και ένα ημερολόγιο για την μητέρα μου!

Η μαμά χρησιμοποιεί αυτά τα ημερολόγια τοίχου όπου μπορεί κανείς να σημειώσει ραντεβού, ημερομηνίες πληρωμής λογαριασμών κλπ. Σκέφτηκα λοιπόν φέτος να της ετοιμάσω εγώ το ημερολόγιο, κατά έναν τρόπο που θα περιέγραφα "μεγάλες κάρτες" - άλλωστε το μέγεθος κάθε σελίδας ήταν 30x30, αλλά δεν έχω (είχα!) καμία εμπειρία με scrapbooking. Κι έτσι το ξεκίνησα.

Αλλά... τότε ήταν που αρρώστησα με γρίπη, έχασα τις "προθεσμίες" που είχα ορίσει για να τελειώσω το ημερολόγιο... και τελικά αναγκάστηκα να ετοιμάσω τους τελευταίους 6 μήνες που μου έμεναν μέσα σε δύο μέρες, εφόσον ήθελα να το δώσω την 1η Ιανουαρίου. Οπότε, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, κάποιες από τις σελίδες έχουν σφραγίδες που χρωμάτισα με μαρκαδόρους και κανονικά προσχέδια... άλλες σελίδες όμως αναγκαστικά τις έφτιαξα πολύ βιαστικά... συγνώμη μαμά!

Ακολουθούν οι φωτογραφίες του κάθε μήνα - και πάλι ευχαριστώ τον φωτογράφο Πέτρο που του ζητήθηκε να βγάλει τις φωτογραφίες τελευταία στιγμή μετά από ένα λουκούλειο οικογενειακό πρωτοχρονιάτικο γεύμα (ξέρετε, πάνω που σε πιάνει η "γλυκιά" κούραση ή αλλιώς μουργέλα της Πρωτοχρονιάς;). Και ναι, λείπει η φωτογραφία του Ιουλίου, αλλά αυτό είναι δικό μου "λάθος".

Ιανουάριος:


Φεβρουάριος:


Μάρτιος:


Απρίλιος:


Μάιος:


Ιούνιος:


Αύγουστος:


Σεπτέμβριος:


Οκτώβριος:


Νοέμβριος:


Δεκέμβριος:

Pin It

1 σχόλιο:

maya =^o^= είπε...

πωπω τι υπέροχο ημερολόγιο είναι αυτό;;;μπράβο!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου