Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Crop στην Αθήνα - 5 Φεβρουαρίου

Γεια σας!

Το Σάββατο πέρασα υπέροχα! Πήγα στο πρώτο μου crop, το οποίο οργάνωσε η Ειρήνη που έχει το blog Get Creative.

Αν και ξεκίνησα να φτιάχνω κάρτες από τον Σεπτέμβριο, δεν είχα δοκιμάσει το scrapbooking ποτέ, κυρίως λόγω έλλειψης φωτογραφιών (ξέρετε, η γνωστή πονεμένη ιστορία όπου κρασάρει ο σκληρός δίσκος και χάνεις εκατοντάδες αποθηκευμένες φωτογραφίες γιατί δεν φανταζόσουν ποτέ ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε σε σένα και δεν έβρισκες ποτέ χρόνο να κάνεις ένα backup... Πονεμένη ιστορία!)

Τέλος πάντως, σκεφτόμουν καιρό να προσπαθήσω και το scrapbooking και μόλις είδα ότι η Ειρήνη οργάνωνε ένα crop... ε, ας πούμε ότι χάρηκα ιδιαίτερα όταν τα σχέδια που είχα για το Σάββατο το πρωί ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή και μπόρεσα να πάω στο crop!

Περάσαμε απλά υπέροχα! Περισσότερες από 20 κοπέλες και κυρίες, να δημιουργούμε, συζητάμε, να ανταλλάζουμε συμβουλές (ή μάλλον, να μου δίνουν συμβουλές!) και ιδέες. Μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες εδώ.

Οπότε, εννοείται, ότι έπρεπε να προσπαθήσω να ετοιμάσω ένα layout για πρώτη φορά. Διάλεξα δύο από τις αγαπημένες μου φωτογραφίες των γατιών μου, του Σάκη και της Λόλας. Δυστυχώς η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι πολύ καλή, καθώς είμαι πραγματικά άχρηστη με τις φωτογραφίες (ναι, σημαντικό πρόβλημα για το scrapbooking!). Και τις περισσότερες τις παίρνω με το iphone μου... τέλος πάντων (νέο "to do": να πάρω συμβουλές από τον Πέτρο, τον ξάδελφο/φίλο φωτογράφο του οποίου την δουλειά πραγματικά θαυμάζω!). Σκέφτηκα λοιπόν ότι ήταν καλύτερα να δουλέψω με ότι είχα, παρά να μην κάνω τίποτα!

Ετοίμασα λοιπόν το layout για την pre crop πρόκληση, που ήταν να ετοιμάσουμε ένα layout σε ένα μόνο χρώμα. Για κάποιο λόγο κατέληξα να ετοιμάσω κάτι σε πράσινο χρώμα - κυρίως βάση των χαρτιών που έχω σε 30x30 (που δεν είναι πολλά) και τα οποία να ταιριάζουν με το χρώμα των φωτογραφιών.

Μου πήρε αρκετή ώρα να το ετοιμάσω, και το αποτέλεσμα είναι επιεικώς βασικό και απλό. Αλλά και πάλι, είμαι πολύ ικανοποιημένη που ετοίμασα το πρώτο μου layout! Ιδού:


Πέρα από αυτό, η Ειρήνη μας είχε ετοιμάσει και τα υλικά και μας έδωσε οδηγίες για να ετοιμάσουμε και ένα mini album. Οπότε όχι μόνο ετοίμασα το πρώτο μου layout, επίσης έφτιαξα και το πρώτο μου μίνι άλμπουμ! Ορίστε μερικές φωτογραφίες:




Δεν είναι πολύ καλό; Μου άρεσε τόσο πολύ που χτες το βράδυ πέρασα αρκετή ώρα ψάχνοντας στο internet για περισσότερες ιδέες... παρείγγειλα και δύο βιβλία και μόλις τα παραλάβω και αποφασίσω τι θέλω να κάνω, θα πάρω και το πρώτο μου κιτ και θα το προσπαθήσω...

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω για τα υπέροχα δώρα που μας έκαναν η sfragidomania.gr και η Cherrynest (θα έχουμε site και προϊόντα σύντομα!). Κάποιος μας χάρησε και χοντρό χαρτόνι, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν τόσο προσυλωμένη εκείνη την στιγμή που δεν άκουσα ποιος ήταν :S (συν το γεγονός ότι έχω τρομερό πρόβλημα με το να θυμάμαι ονόματα... :S)

Και πάλι λοιπόν ένα πελώριο ευχαριστώ στην Ειρήνη για την καταπληκτική της οργάνωση, και στις υπέροχες κυρίες που γνώρισα... Ελπίζω να σας δω και πάλι σύντομα!





Pin It

2 σχόλια:

Vicky Varvadouka είπε...

ΑΑΑ...δικό σου ήταν αυτό? Και είναι και το 1ο σου???? Είσαι σε πολύ καλό δρόμο φιλενάδα!!! Το χαρτόνι μας το χάρισε η Κέλλυ Καπετάνου! Θα τα λέμε! Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Ωωωω ευχαριστώ πολύ Βίκυ! :D

Βλέποντας τις συνθέσεις σου, που είναι πραγματικά υπέροχες, η μία καλύτερη από την άλλη, συνειδητοποιώ πόοοοοοσο δρόμο έχω ακόμα!

Δημοσίευση σχολίου