Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Get Creative - Πρόκληση 10 Μαρτίου



Και ναι, επιτέλους έκανα το δεύτερο layout μου ever... για την πρόκληση του Get Creative της 10ης Μαρτίου..

Έμπνευση, πρώτον το ακόλουθο sketch της Chryssas στο Get Creative.



Και δεύτερον... η μικρή Μαριλού, το γατουλίνι που γεννήθηκε στο σπίτι μου πριν από ένα μήνα περίπου - και για την οποία ψάχνω να βρω ένα φιλόξενο και γατόφιλο σπίτι, αφού έχω ήδη τρία γατάκια και δεν μπορώ να την κρατήσω. Είναι τόσο γλύκα που θα με πειράξει να την δώσω :(

Τα χαρτιά είναι Alphabet Soup της My Mind's Eye και τις σημαιούλες και τα λουλουδάκια τα έφτιαξα με το καινούριο μου Silhouette SD που παρέλαβα μόλις χτες και με το οποίο έχω πραγματικά κατενθουσιαστεί.

Έχω όμως τρομερό πρόβλημα με τις φωτογραφίες... Δεν μπορώ να βγάλω μια καλή φωτογραφία που να αποδίδει σωστά τα χρώματα. Πρέπει είτε να βρω διάφορα tips στο internet, είτε να αγοράσω καινούρια μηχανή :S Αν καταφέρω να βγάλω καλύτερη φωτογραφία αύριο, θα την αλλάξω.

Ελπίζω να σας αρέσει! Pin It

2 σχόλια:

Dolly Daydreams είπε...

Beautiful layout and those kitties are so cute.Have the Silhouette too it's amazing once you get to grips with it.
Marie

Irini είπε...

Cute layout.....pity you have to give her away!!
love your take on the sketch, thank you so much for playing along with us!

Δημοσίευση σχολίου