Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Anya κάρτα γενεθλίων

Αυτόν τον μήνα αρκετοί φίλοι μου έχουν γενέθλια... υπάρχει καλύτερη δικαιολογία για να ετοιμάσω κάποιες κάρτες γενεθλίων; ;ο)

Ορίστε η γλυκύτατη Anya, σε χρώματα ροζ και πράσινα:



Η κάρτα είναι για τις ακόλουθες προκλήσεις:




I Love Promarkers #61 με το ακόλουθο sketch:


Simon Says Stamp - Κάρτα για ένα παιδί

Για να είμαι ειλικρινής, αν και μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησα, δεν μπορώ να πω ότι είναι από τα αγαπημένα μου. Ωστόσο σκέφτηκα να κάνω κάτι πέρα από αυτά που έχω κάνει τελευταία και βρήκα μία πρόκληση με βάση συγκεκριμένα χρώματα που βρήκα στο blog της Anya. Μόλις όμως τελείωσα την κάρτα και τσέκαρα πάλι το blog, συνειδητοποίησα ότι η πρόκληση είχε ήδη λήξει. Μου έχει συμβεί άλλη μια φορά αυτό, και πάλι με πρόκληση της Anya... :S

Τέλος πάντων....

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:

- Μαρκαδόροι Promarkers: Ivory, Blush, Honeycomb, Tan, Cocoa, Burnt Sienna, Cocktail Pink, Magenta, Grass, Lush Green


Pin It

1 σχόλιο:

despina είπε...

Είναι όμορφη η καρτούλα σου με γλυκά χρώματα!!καλή επιτυχία!!

Δημοσίευση σχολίου