Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

LSNE - Σεπ 4: Η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας






Τις πρώτες μέρες των διακοπών μου στη Σκιάθο ξυπνούσα στις 9 το πρωί. Μετά ξυπνούσα όλο και νωρίτερα. Χτες το πρωί ξύπνησα στις 7 το πρωί!

Πριν λίγα χρόνια αυτό θα με... αναστάτωνε, για να το πω με κάποιο ήπιο τρόπο. Άλλωστε διακοπές σημαίνει ότι μπορείς να κοιμάσαι μέχρι αργά, σωστά;

Αυτή τη φορά, απόλαυσα τον πρώτο μου καφέ και τσιγάρο της ημέρας ενώ συγχρόνως απολάμβανα το πρώτο φως της ημέρας, την ηρεμία του πρωινού. Και παραδέχτηκα στον εαυτό μου ότι οι πρώτες, πρώτες πρωινές ώρες έχουν γίνει πλέον η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας, όταν όλα είναι ήσυχα και ήρεμα, ο κόσμος ακόμα κοιμάται και δεν έχει αρχίσει η βαβούρα της καθημερινής ζωής... κι αν αυτό σημαίνει ότι "μεγάλωσα"... ε, και λοιπόν; ;ο)

Πολλά φιλιά,
Νατάσα Pin It

2 σχόλια:

olga είπε...

Αχ αυτές οι ώρες μου δίνεις ελπίδες θα τις συνηθίσω κάποια στιγμή; Αχ πόσο σε ζηλεύω! Πολύ μου αρέσουν οι καθημερινές αναρτήσεις σου μπορεί να μην προλαβαίνω να σχολιάζω σε όλες αλλά να είσαι σίγουρη πως πάντα τις διαβάζω!

maya =^o^= είπε...

κοπελιά σπίτι δεν έχεις εσύ;;όλο διακοπές είσαι!!!χχεχεχεχεεχ!!!!!!!!!!! :PPPP να περνάς πάντα υπέροχα!!!τέλεια η καρτούλα με τον ήλιο!!!!

Δημοσίευση σχολίου