Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Spotlight, βραβεία και τα γατοζουζούνια μου!

Σήμερα δεν θα μοιραστώ κάτι που έφτιαξα μαζί σας... Μόλις τελείωσα μια καρτούλα, αλλά θα την βγάλω φωτογραφία αύριο με το πρωινό φως.

Αυτό που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας σήμερα είναι κάποια νέα...

Το πρωί ανακάλυψα ότι οι πρώτες Χριστουγεννιάτικες κάρτες που έφτιαξα για το Holiday Card Boot Camp βγήκαν στο spotlight από την Kristina Werner!!!


Τρελάθηκα από την χαρά μου! :D :D :D

Το δεύτερο είναι ότι τις μέρες που έλειψα πήρα το βραβείο από τις blogoφίλες Maya Fairytale και την Νατάσα Τσουφ. Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!


Σύμφωνα με το βραβείο, θα μοιραστώ μαζί σας 7 πράγματα για μένα... Αυτά που σκέφτομαι τώρα είναι τα εξής:

1. Η δουλειά μου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα καλλιτεχνικά... Μα καμία!

2. Αν και μου αρέσει η σοκολάτα, η μεγάλη μου αγάπη είναι τα... σιροπιαστά.

3. Παλιά απολάμβανα την ηρεμία της νύχτας και προτιμούσα να μένω ξύπνια όλο το βράδυ. Πλέον απολαμβάνω την ηρεμία του πρωινού και προτιμώ να κοιμάμαι και να ξυπνάω νωρίς

4. Είμαι Τοξότης με ωροσκόπο Υδροχόο, Σελήνη στον Καρκίνο και Άρη στον Κριό. Όσοι ασχολούνται με αστρολογία... άντε βγάλτε άκρη! χαχαχα

5. Ως Τοξότης, με το που μάθαινα ένα χόμπυ το βαριόμουν και το άφηνα. Με τις κάρτες όμως έχω κολλήσει για τα καλά!

6. Παιδάκια δεν έχω, αλλά έχω τρία γατάκια που υπερλατρεύω! Ευτυχώς είναι το ένα πιο χαδιάρικο από το άλλο :D

7. Έχω πάντα μία σακούλα με γατοτροφή στο αυτοκίνητο για να βάζω φαγητό στα γατάκια της γειτονιάς όταν τα πετυχαίνω (δηλαδή κάθε φορά που βγαίνω από το σπίτι, εφόσον το έχουν μάθει και καιροφυλακτούν!)

Απ'ότι είδα το βραβείο έχει ήδη κυκλοφορήσει αρκετά... οπότε θα το χαρίσω στις μπλογκοφιλενάδες που δεν το έχουν λάβει ακόμη και που θα κάνουν κάποιο σχόλιο εδώ.

Αυτά λοιπόν...

Και μία φωτογραφία με τα γατοπαιδάκια μου:



Με σειρά ηλικίας (έχουν μόνο 3 μήνες διαφορά ο ένας από τον άλλον, τώρα κλείνουν τα τρία):

- Σάκης - ο γκρίζος με το μουστάκι του Χίτλερ. Ωραίο όνομα θα μου πείτε... ξεκίνησε ένα βράδυ που βλέπαμε τον Ρουβά στο X-Factor για πλάκα και του έμεινε του κακομοίρη! Πάντως κερδίζει τις εντυπώσεις ως ο πιο όμορφος... τυχαίο; Δεν νομίζω!

- Μπαλού - η calico γάτα με την τρομερή φατσούλα. Την φρόντιζα δύο χρόνια στον δρόμο. Για ένα διάστημα είχε χαθεί και κυκλοφορούσε στην από κάτω γειτονιά. Όταν επέστρεψε ήταν άλλο γατί, πρέπει να είχε φάει πολύ ξύλο. Με το που είδα ότι είχε μείνει έγκυος την ανέβασα στο σπίτι και τώρα φαίνεται να είναι τρισευτυχισμένη.

- Λόλα - η τιγρέ γατούλα. Σε αντίθεση με τον Σάκη που εξαφανίζεται μόλις κάποιος μπει στο σπίτι, η Λόλα δεν ξεκολλάει και ζητάει χάδια. Νομίζαμε ότι δεν ήταν και πολύ έξυπνη, αλλά με το που ήρθε η Μπαλού στο σπίτι απέδειξε χωρίς αμφιβολία ότι είναι αρχηγός!

Και τα τρία γατάκια ήταν στην γειτονιά μου...


Φιλιά,
Νατάσα Pin It

2 σχόλια:

Irini είπε...

WOOHOO....congrats on the spotlight....well deserved, your cats are sweet I find them adorable but I am a die hard dog lover!!
You touched my heart when I read you take cat food with you when you go outside so as to feed the stray cats....you are a gentle soul!....even though your horoscope is in need of therapy!!! hahahahahahaha
hugz
irini

puccarina είπε...

Συγχαρητήρια για την διάκριση!!!!! Σου αξίζει πραγματικά! Τα γατάκια σου είναι σκέτη τρέλα!!! Και εγώ Τοξότης είμαι με ωροσκόπο Σκορπίο εκεί να δείς γλέντια χαχα (13 Δεκεμβρίου του 79 γεννημένη ...)Φιλάκια!

Δημοσίευση σχολίου