Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Cherry Nest - Η ευτυχία του να ανήκεις σε μία γάτα... (ή δύο... ή τρεις...)

Γεια σας!

Μόλις επέστρεψα από άλλο ένα επαγγελματικό ταξιδάκι... Τώρα θα μείνω μέχρι αρχές Ιανουαρίου Αθήνα και θα ξεκουραστώ λιγάκι!

Νομίζω ότι αρκετές από τις blogoφιλενάδες ξέρετε ή θα έχετε καταλάβει ότι έχω μία κάποια τρέλα με τις γάτες... χεχεχε

Φανταστείτε λοιπόν την χαρά μου όταν είδα τις ΝΙΑΟΥ μπίγκο κάρτες στο Cherry Nest! Και βέβαια δεν έχασα την ευκαιρία να φτιάξω κάτι με αυτές:



Έβγαλα τα απωθημένα μου! Επιτέλους χρησιμοποίησα την σφραγίδα-φράση "ευτυχία είναι να ανήκεις σε μία γάτα" (άρα είμαι τριπλά ευτυχισμένη, χαχαχα), πατούσες παντού, γατουλίνι... Και βέβαια τι πιο γλυκό από το Φούξια Πουά για να κόψω την γατούλα μου με το Silhouette.

Τα χαρτιά Cherry Nest που χρησιμοποίησα αυτή τη φορά είναι τα εξής:

Η κάρτα έγινε αρκετά τρισδιάστατη, με διάφορα επίπεδα τρισδιάστατων (foam) αυτοκόλλητων - δεν φαίνεται όμως καθαρά στην φωτογραφία.

Ελπίζω να σας αρέσει!

...Και μην ξεχνάτε να επισκεφτείτε το blog του Cherry Nest για πολλή-πολλή έμπνευση από τις ταλαντούχες κοπέλες της σχεδιαστικής ομάδας!

Υλικά: (συγνώμη, αλλά οι σφραγίδες είναι νομίζω οι πρώτες που είχα αγοράσει και δεν έχω ιδέα ποια είναι η μάρκα για να σας την δώσω, γιατί δεν έχω κρατήσει τις συσκευασίες :S)
Pin It

2 σχόλια:

Αlex... είπε...

Νομιζω οτι ειναι η πιο ωραια γατοκαρτα που εχω δει!!!
Σου ευχομαι να εχεις καθε μερα αυτες τις στιγμες ευτυχιας!;)

Melenia Agapides είπε...

Έχω κι εγώ γάτα και η κάρτα σου με ξετρέλανε!!! Και τα χαρτιά ταίριασαν θαυμάσια!!!!

Δημοσίευση σχολίου