Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Lawn Fawn Χριστουγεννιάτικες ετικέτες δώρων

Γεια σας!

Χτες το βράδυ βλέποντας το ustream της Zeffy που έφτιαξε ωραιότατα tags του Tim Holtz, διασκέδαζα παίζοντας με τις νέες μου σφραγίδες Ornate Ornaments της Lawn Fawn και ετοίμασα αρκετές από τις ετικέτες δώρων για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα μου:


Ετοίμασα κάθε ετικέτα σε διαφορετικό χρώμα για να αναγνωρίζω τα δώρα πιο εύκολα... και για να το διασκεδάσω κι εγώ περισσότερο, χεχεχε

Χρησιμοποίησα διάφορα χαρτιά και distress inks, τα οποία δεν θα βάλω στην λίστα των υλικών γιατί θα γινόταν υπερβολικά μεγάλη. Αν θέλετε κάποια πληροφορία, ρωτήστε με και θα σας πω!

Μία ιδέα που είχα και μου άρεσε αρκετά ήταν να χρησιμοποιήσω ασημένια σκόνη ανάγλυφου όχι μόνο στις χριστουγεννιάτικες μπάλες, αλλά και γύρω-γύρω στις ετικέτες. Το δοκίμασα σε μία ετικέτα και μου άρεσε αρκετά ώστε να το κάνω και στις υπόλοιπες ετικέτες. Μία κοντινή φωτογραφία για να το δείτε:



Οι ετικέτες θα συμμετάσχουν και στις ακόλουθες προκλήσεις:

Enjoy Scrapping: Χριστουγεννιάτικο tag

Lawnscaping #23: Ετικέτες ή σακουλίτσες δώρων


Wee Memories #78 - Ελεύθερο θέμα


Ελπίζω να σας αρέσουν!

Υλικά:


Pin It

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Είναι υπέροχες!!! Μπράβο Νατασα !
Νομίζω ότι την πιο ωραία θα την πάρει η μαμά! Είμαι σίγουρη όμως οτι όλοι θα τις χαρούν και θα τις εκτιμήσουν το ίδιο!

Αlex... είπε...

Τελειες!!!Και το τελειωμα με την σκονη για αναγλυφο καταπληκτικο!

despina είπε...

Eίναι υπέροχες!!!!και το τελείωμα με τη σκόνη έξυπνο και καταπληκτικό!!!! μπράβο!!!

olga είπε...

Υπέροχες ετικέτες! Μου άρεσαν πάρα πολύ όλες είναι καταπληκτικές! Μπράβο Αναστασία τις έκανες όλες μια προς μια, μια ομορφιά!

Lena είπε...

Πολύ όμορφα και πρακτικά tag Αναστασία!Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!

Dolly Daydreams είπε...

Fabulous tags Natasha just love the silver embossing really stunning. Of course it goes without saying Lawn Fawn stamps are just perfect and you use them so well.

Marie

Δημοσίευση σχολίου