Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Κάρτες με βάση τα sketches της Lucy Abrams

Καλημέρα!!!

Από Δευτέρα δουλειά μετά από δύο ωραιότατες, χαλαρωτικές και δημιουργικές εβδομάδες... Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να σπάσω κάθε ρεκόρ χτες και έφτιαξα πέντε καρτούλες. Αποφάσισα ότι θα ήταν καλύτερα να έχω μία μεγάλη ανάρτηση με όλες τις κάρτες, παρά πέντε αναρτήσεις για κάθε μία κάρτα, οπότε ετοιμαστείτε για μεγάλη ανάρτηση αν έχετε κουράγιο!

Ας ξεκινήσω με μία φωτογραφία με όλες τις κάρτες, για να δείτε αν σας ενδιαφέρει να διαβάσετε περισσότερα:



Όλες οι κάρτες βασίζονται σε sketches της Lucy Abrams που πραγματικά μου αρέσουν πάντα πάρα πολύ. Για φοβερές εμπνεύσεις, επισκεφτείτε το blog της, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Αρχίζουμε λοιπόν (τα βασικά υλικά θα τα παραθέσω στο τέλος της ανάρτησης, αν έχετε κάποια απορία πείτε μου):

Sketch και κάρτα νο. 1:







Αρκετά απλή καρτούλα. Για να δώσω ένα τρισδιάστατο στοιχείο στην κάρτα, έβαλα το χαρτομάντηλο μέσα στο κουτί χρησιμοποιώντας μία σχισμή και έβαλα τρισδιάστατα αυτοκόλλητα για να κρατιέται λίγο προς τα έξω. Μία κοντινή φωτογραφία:




-----------------------------------------------------


Sketch και κάρτα νο. 2:





Την μεγάλη πεταλούδα την είχα ξακάνει στον καμβά από το Inspiration Showcase της Jennifer McGuire. Αυτή τη φορά πρόσθεσα και τις κεραίες... κοντινή φωτογραφία:



Sketch και κάρτα 3:





Τα δύο πουλάκια είναι από την Σφραγιδομανία και ουσιαστικά τα με Distress Embossing Powder. Στην καρδιά πρόσθεσα και distress stickles. Κοντινή φωτογραφία:



Sketch και κάρτα 4:




Η καρδιά τράβηξε πολλά... τι λευκή ακρυλική μπογιά, τι Distress Inks, τι Distress Stains και άλλα... Πειραματιζόμουν συνέχεια και τελικά είπα να την αφήσω έτσι όπως την βλέπετε. Για αντίθεση, η μικρή καρδιά έχει Glossy Accent. Κοντινή φωτογραφία:



Και τέλος, sketch και κάρτα 5:




Θυμίζει αρκετά το sketch της δεύτερης κάρτας, αλλά είπα να κάνω κάτι διαφορετικό, κι έτσι ετοίμασα τα "γυριστά" λουλούδια από κόκκινη τσόχα. Κοντινή φωτογραφία:


Αυτά λοιπόν... ελπίζω να σας άρεσαν!

Αλήθεια, ποια προτιμάτε;

Τώρα θα ασχοληθώ περισσότερο με το βελονάκι, καθώς όπως έχω πει η μία ξαδέλφη είναι ήδη στον μήνα της και πρέπει να τελειώσω το κουβερτάκι!

Φιλιά,
Νατάσα

Βασικά υλικά:


Pin It

4 σχόλια:

EFI είπε...

Εμένα πειράζει που μου αρέσουν ΟΛΕΣ?!?!?!

Rania K. είπε...

Είναι καταπληκτικές! Η αγαπημένη μου είναι όμως αυτή με την καρδιά! Αγαπάω καρδιές!

Αlex... είπε...

Η αγαπημενη μου είναι....
ΟΛΕΣ!!!!
Ειναι όλες υπέροχες! :)

Irini είπε...

Amazing all of them....but I am in love with the first card....just too stinking cute!!!!!!!!!!!!!!!!
hugz
irini

Δημοσίευση σχολίου