Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Bird is the word - Remember

αχ αχ αχ... πάνω που έλεγα "καιρός να φτιάξω καμιά καρτούλα", ήρθε η πρώτη μου παραγγελία από το Studio Calico... Πάει η όρεξη για την κάρτα, ανασκουμπώθηκα, και ορίστε άλλο ένα layout!




Είναι η δεύτερη φωτογραφία του ανηψιού. Μπήκαμε στο δωματιάκι να δούμε την μαμά, πώς είναι, τί κάνει, και τσουπ! Μας φέρανε και το μωράκι. Η έκφραση της νέας μαμάς ανεπανάληπτη, συγκίνηση όταν μας είδε όλη την αγέλη μαζί, φόβος μόλις της βάλανε στην αγκαλιά το μωρό και απορία καθώς το κοίταζε! Πώς να μην την σκραπάρω την φωτογραφία;

Τα Studio Calico τα είχα σταμπάρει καιρό τώρα, αλλά δεν έκανα καμία παραγγελία καθώς δεν έκανα ιδιαίτερα scrapbooking. Εν όψει του ανηψιού, το ψιλιάστηκα ότι θα κολλούσα το μικρόβιο, και έκανα την πρώτη μου παραγγελία. Με το που είδα τα χαρτιά από κοντά... και με τις φωτογραφίες που έχω... ε, δεν αντιστάθηκα.

Το ριγέ χαρτί το τσάκισα. Το έσκισα, το έβρεξα, το τσαλάκωσα... του έριξα και λίγο άσπρο mist γιατί το χρώμα ήταν λίγο πιο έντονο απ'όσο ήθελα. Στην αρχή αντιστεκόμουν, αλλά μόλις ξεκίνησα δεν σταματούσα, είναι πολύ... θεραπευτικό θα έλεγα!

Και κάποιες κοντινές φωτογραφίες:










Α, να σας πω κιόλας ότι οι τελίτσες μετά το "Remember" είναι από τα chipboard γράμματα, το εσωτερικό των "ο", και οι γωνίες στην φωτογραφία είναι το εσωτερικό των "e".

Η σύνθεση είναι και για την πρόκληση του Bird is the word με την λέξη "Θυμάμαι". Παρέχουν και το ακόλουθο sketch, το οποίο δεν είναι απαραίτητο να το ακολουθήσει κανείς, αλλά ως νέα με βοηθάει.





Αυτά... ελπίζω να σας αρέσει!

Τώρα που έχω βρει λίγο το μυαλό μου και την υπομονή μου, θα αρχίσω πάλι να σας παραθέτω τα βασικά υλικά. (Τα υλικά που δεν παραθέτω είναι είτε από kit του Studio Calico, είτε από τα αποθέματα υλικών μου και δεν μου είναι πάντα εύκολο να βρίσκω τα links για πληροφορίες μεμονωμένα, αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε με να σας πω):


Pin It

8 σχόλια:

Maria είπε...

Νατάσα μου είναι πανέμορφη και αυτή σου η σύνθεση! Το ρίγέ πόσο ταιριαστό με το θέμα σου κ αυτές οι καρδούλες με τα κουμπια τέλεια - τί μου θύμησες τώρα.. 2,5 χρόνια πριν ήμουν κ εγώ έτσι ξαπλωμένη, με έναν σπυριαράκο ασχημούλη αγκαλιά χαχαχα μονο λιγο πιο έμπειρη πια αφου το ζούσα 2η φορά :) Και παλι να σας ζήσει, στη θέση του θα ημουν πολύ περίφανη αν ήξερα οτι ειμαι πηγή έμπνευσης για όμορφη δημιουργία :)

Aliki είπε...

φοβερή η σύνθεση σου Νατάσσα μου!όντως αυτήν την φωτογραφία έπρεπε οπωσδήποτε να την σκραπάρεις!η επιλογή χαρτιών και λοιπών διακοσμητικών τέλεια!καλή επιτυχία!

Elena Stefanidou είπε...

Είσαι πολύ ευρηματική,Νατάσα(λέω για τις τελίτσες).Μ'αρέσουν πολύ τα χιαστί που έχεις βάλει και οι καρδούλες με τα κουμπάκια.Καλή επιτυχία.
Επιπλέον ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για τα υλικά.Μπορώ να στείλω e mail να μη ζαλίζω τους αναγνώστες σου;Τό χεις κάπου στο blog;
Φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! :D

Έλενα, δεν το έχω βάλει ακόμα στο blog το email μου, αν και το σκεφτόμουν. Μπορείς να μου στείλεις email στο:

asterw (τελεία) gr (παπάκι) gmail (τελεία) com

Elena Stefanidou είπε...

χαχαχαχαχααα
Σ'ευχαριστώ.

Unknown είπε...

Είναι τέλειο!!! και οι τελίτσες και οι καρδούλες και βέβαια η φωτογραφία! να σας ζήσει το μικρούλι και περιμένουμε πολλές δημιουργίες με τη φατσούλα του!
Φιλιάαααα

Vicky Varvadouka είπε...

WOW!!! Το ήξερα οτι είσαι αστέρι στις κάρτες αλλά τελικά και στις συνθέσεις είσαι φοβερή! Μ'αρέσει πολύυυυ!!!
Φιλιά!

Katerina είπε...

Νατασάκι τέλεια και αυτή! Το 'χεις! Ελπίζω να "πάρει φωτιά" ο καινούργιος εκτυπωτής!
Θέλω να δω γρήογορα κι άλλη σύνθεση!

Δημοσίευση σχολίου