Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Get Creative με αυτοκόλλητα!

Καλημέρα!

Επιστροφή στο Get Creative αυτόν τον μήνα! Ευχαριστούμε πολύ τις κοπέλες που ήταν guest designers τον Μάρτιο, πραγματικά υπέροχα projects με φανταστικές εμπνεύσεις!

Σήμερα λοιπόν έχουμε την πρώτη πρόκληση κάρτας για τον Απρίλιο. Και η πρόκληση όπως λέει και ο τίτλος της ανάρτησής μου είναι η εξής:

Αυτοκόλλητα-αυτοκόλλητα-αυτοκόλλητα! Για να το κάνω πιο λιανά, φτιάξτε κάρτα χρησιμοποιώντας τα αυτοκόλλητά σας! Α, και που είστε... όχι χαρτιά με σχέδια παρακαλούμε πολύ!

Ωραία πρόκληση, έτσι; Το περίεργο είναι όμως ότι δεν χρησιμοποιώ αυτοκόλλητα στις κάρτες μου. Α καλό ε; Κι εκεί που σκεφτόμουν τι να κάνω κι αν θα έπρεπε να αγοράσω κάτι, σκέφτηκα ότι αυτοκόλλητα με σχέδια μπορεί να μην έχω, αλλά έχω πάρα πολλά αυτοκόλλητα γράμματα. Get creative, σωστά; Είχα και στο μυαλό μου μια φράση από το Kung Fu Panda που διάβασα πρόσφατα και ξετρελάθηκα και ήθελα να κάνω κάτι με αυτήν, και ορίστε η καρτούλα που έφτιαξα:



Θα ομολογήσω και κάτι άλλο: χάλασα αρκετά αυτοκόλλητα μέχρι να φτιάξω την κάρτα. Το πρόβλημά μου ήταν ότι μου φαινόταν αρκετά "στεγνή" και σκέτη, ακόμα και για το απλό και καθαρό στυλ που αγαπάω. Και μετά λέω "duh! φτιάξε ένα δικό σου φόντο!". Κι έτσι τσάκωσα το Versamark και μία από τις αγαπημένες μου σφραγίδες της Hero Arts (υλικά στο τέλος της ανάρτησης) και λύθηκε το θέμα.

Λίγο distressing με Vintage Photo και το κλασσικό faux stitching με λευκό gel στυλό, και έτοιμη η κάρτα. Ελπίζω να σας αρέσει!

Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε το Get Creative για να εμπνευστείτε από τις υπέροχες δημιουργίες της σχεδιαστικής ομάδας... και για να συμμετάσχετε βεβαίως-βεβαίως! Το δωράκι αυτόν τον μήνα το προσφέρει η γενναιόδωρη Tina Suitella... δείτε εδώ καλούδια που προσφέρει!




Φιλιά,
Νατάσα

Υλικά:
Pin It

4 σχόλια:

Elena Stefanidou είπε...

Αχ!Είναι σαν αυτά που βλεπω στο
pinterest!Τέλειο!!!!!!!!!!!
Ο συνδυασμός των χρωμάτων με τρελαίνει.

Mika είπε...

Εριξα μια γρήγορη ματιά στις κάρτες σου και ειλικρινά ξετρελάθηκα! Ειναι απίστευτες!
Μπράβο σου!

EFI είπε...

Καλησπέρα Νατάσσα μου! Είναι καρτούλα με νόημα!!! Μου αρέσει πααρα πολύ, όπως κι άλλη που έφτιαξες για το Cherry nest! Φιλάκια

Lefki είπε...

Πανέξυπνη ιδέα με τα αυτκόλλητα γράμματα και τόσο ωραία λόγια. Ευχαριστούμε για την έμπνευση. Καλή και ιδιαίτερη η πρόκληση με τα αυτοκόλλητα.

Δημοσίευση σχολίου