Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Batty in love

Καλημέρα!!!

Αχ, επιτέλους βρήκα και πάλι το κέφι μου για κάρτες! ;ο)

Ορίστε τί έφτιαξα χτες το βράδυ:



Και ένα κοντινό:



Αρκετή λεπτοδουλειά για να κόψω τα σχέδια, masking για να αλλάξω τα μάτια ώστε το ερωτευμένο ζευγαράκι να κοιτάζεται... αλλά το καταδιασκέδασα!

Η έμπνευση μου ήρθε μόλις είδα την τελευταία πρόκληση των Paper Smooches Sparks - μόλις το είδα μου ήρθε αμέσως η ιδέα για το τις ερωτευμένες νυχτεριδούλες που κρέμονται. Το σκετς είναι το ακόλουθο:




Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα


Υλικά:


Pin It

14 σχόλια:

Melenia Agapides είπε...

Καλά, δεν υπάρχει η κάρτα!!! Γλύκα τα νυχτεριδάκια!!!!!

baileyrosy είπε...

Xa Xa xa !!!! I love it Natasha you are so creative and such a great sense of humour too !!

Marie

Aliki είπε...

δεν περίμενα ποτέ οτι θα θεωρούσα γλυκούλικα 2 ερωτευμένα νυχτεριδάκια! τα κατάφερες όμως με την κάρτα σου Νατάσα μου! μπράβο σου!

Ανώνυμος είπε...

Νατάσα είναι γλύκα η κάρτα σου!Μου αρέσει πολύ που συχνά χρησιμοποιείς αυτο το ψεύτικο γαζί με το μαρκαδοράκι και το απλό στύλ που έχουν οι κάρτες σου:είναι Νατάσα!

Unknown είπε...

γλυκούτσικα τα νυχτεριδάκια!!!πολύ όμορφη καρτούλα Νατάσα!!!Πολύ χαίρομαι που βρήκες το κέφι σου για καρτούλες γιατί τις κάνεις πανέμορφες!!!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφη η κάρτα σου!Χάρηκα πολύ που βρήκες το κέφι σου Νατάσα γιατί λατρεύω να χαζεύω τις κάρτες σου!
(αν και τις φοβάμαι-ανατριχιάζω τις νυχτερίδες για μερικά λεπτά κατάφερες να με κάνεις να τις δώ με άλλο μάτι)

alex είπε...

ειναι τοσο ομορφα φτιαγμενη!!!!πολυ χαριτωμενες οι νυχτεριδουλες σου!!!!πανεμορφη καρτα!

Φανή είπε...

Φανταστική! Και πολύ κομψή. Τώρα βρήκα το blog σου και γυρνάω από δω και από κει, και δεν ξέρω τι να σου πρωτοσχολιάσω! Όλες οι δουλειές σου είναι πολύ προσεγμένες!

Maria Tsil είπε...

Το ότι θα έβρισκα όμορφα δυο νυχτεριδάκια δεν το περίμενα!!!Αλλά έχεις πάντα τον τρόπο σου...
Φοβερή κάρτα!!!!!

geoleoan είπε...

τι μ αρεσε πιο πολύ?? η ιδεα? καταπληκτικη! οι πουα νυχτεριδούλες? υπέροχες! η λιτή συνθεση?? μπορώ να συνεχίσω για ωρες...

Voula είπε...

Νατάσα τέλεια κάρτα! Πολύ γλυκά τα νυχτεριδάκια και τα χρώματα τέλεια!

Channa είπε...

This card is so cute natasa!! Love it.

olga είπε...

όλο ωραίες δημιουργίες μου είσαι Αναστασία μου!! Τέλεια τέλεια τα νυχτεριδάκια σου!! Και κάποια στιγμή θα ήθελα να μου εξηγήσεις πως το κάνεις το κολπάκι με τα ματάκια να κοιτιούνται είναι τόσο τέλεια!!

Vivika είπε...

Γουτσου γούτσου!

Δημοσίευση σχολίου