Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Your true colours

Γεια σας!!!

πωπωπω, έβαλα επιτέλους air  condition στο craftoδωμάτιο και μπορώ και πάλι να δημιουργήσω! Καλά, βασικά το έβαλα γιατί στο ίδιο δωμάτιο δουλεύω κιόλας και δεν άντεχα με τους πονοκεφάλους που με έπιαναν καθημερινά λόγω ζέστης...

Λοιπόν... με το που μπήκε το air condition, τελείωσα αμέσως μία σύνθεση που την πάλευα όλη την εβδομάδα. Καθόμουν 10 λεπτά και μετά έβγαινε έξω από το δωμάτιο τρέχοντας από την ζέστη.

Όπως θα δείτε, η σύνθεση είναι αρκετά διαφορετική από αυτές που έχω φτιάξει μέχρι τώρα. Πρέπει να είναι η πιο γεμάτη που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής. Τα χρώματα είναι έντονα. Και το θέμα... είμαι εγώ και την αφιερώνω στον εαυτό μου (μου το επιτρέπεται, ε;) ;ο) Ιδού η σύνθεση:


Βασική έμπνευση, τα υπέροχα διακοσμητικά της Amy Tangerine που λατρεύω (και έχω σκοπό να τα χρησιμοποιήσω ΟΛΑ), καθώς και η πρόκληση του Bird is the word με την λέξη "Colours".

Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το αγαπημένο τραγούδι της Cindy Lauper "Your true colours". Και σκεφτόμενη σε ποιον θα μπορούσα να το τραγουδήσω, σκέφτηκα "γιατί όχι σε μένα"; Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά τα τελευταία χρόνια έχω αρχήσει να "ακούω" και να γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου (κάλλιο αργά παρά ποτέ;). Έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να μου το αφιερώσω.

Χρησιμοποίησα και το σκετς Ιουνίου του My Creative Sketches:


Δεν ξέρω αν είναι από τις αγαπημένες μου αισθητικά συνθέσεις. Είναι όμως η σύνθεση που απόλαυσα περισσότερο απ'όλες μέχρι τώρα.

Χαρτιά δεν είχα που να ταιριάζουν με τα διακοσμητικά που ήθελα να φτιάξω. Έτσι λοιπόν έφτιαξα τα δικά μου, με ακρυλικά χρώματα και σφραγίδες background. Τελικά φαίνονται ελάχιστα, αλλά προσωπικά το καταδιασκέδασα.


Hint: για άψογο αποτέλεσμα όταν θέλετε να σφραγίσετε σε άσπρο χρώμα, συνιστώ ανεπιφύλακτα το Colorbox Frost White (μπορείτε να το δείτε στην εικονίτσα στο τέλος της ανάρτησης). Πραγματικά σφραγίζει πάνω σε όλα τα χρώματα. ΟΜΩΣ. Όσος καιρός και να περάσει, αν το τρίψετε με το χέρι σας θα μουντζουρώσει. Έτσι, μόλις έφτιαξα τα χαρτιά, τα πέρασα με ένα ματ βερνίκι σε σπρέυ. Θαύμα, δεν έφευγε με τίποτα.

Επίσης τελευταία έχω κολλήσει με το doodling. Κάνω και κάτι online μαθήματα, σύντομα θα δείτε αποτέλεσμα των προσπαθειών μου. Βρήκα ευκαιρία να κάνω λίγο doodling και σε αυτήν την σύνθεση.

Το σκετς δεν είχε χώρο για journaling και σκέφτηκα να βάλω τους στίχους του τραγουδιού γύρω-γύρω. Και μετά σκέφτηκα να το βάλω με αυτοκόλλητα γράμματα στα χρώματα της σύνθεσης. Μπορεί να ήταν πιο όμορφο αν το έγραφα με το χέρι, αλλά το καταδιασκέδασα με τα αυτοκολλητάκια κι έτσι αποφάσισα να το αφήσω και να το συνεχίσω.

Αυτά τα ολίγα...

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα

εμμ... κλασσική Νατάσα που βιάζεται. Ξέχασα να βάλω τα υλικά:


Pin It

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπεροχη, φανταστική, μονιδική ... την λατρεύω!!! Και βέβαια σου αξίζει να την αφιερώσεις στον εαυτό σου!!!

Melenia Agapides είπε...

Είναι τέλεια, Αναστασία μου!!!! Μου αρέσει και μένα πάρα πολύ!!!! Νομίζω ότι είναι από τις καλύτερες σου ως τώρα! Τα μαθήματα doodling απέδωσαν 100% - και χαίρομαι που την γέμισες περισσότερο!!!

Elina είπε...

Άψογη!!! Το doodling και το journaling είναι καταπληκτικά!!! Τα δε χρώματα φανταστικά!!! Υπεροχη δουλειά και είμαι σίγουρη ότι θα διακριθεί!!!

Myrto είπε...

Νατάσα το border είναι φανταστικό! Πανέμορφη σύνθεση!

LittleSunday είπε...

Πραγματικά, είναι προφανές πως δούλεψες με κέφι! Ευχαριστιέμαι τόσο να την κοιτάζω!

despina είπε...

Χάρμα οφθαλμών η συνθεσή σου!!!!!!!πανέμορφη!!!!!φιλιά καλή εβδομάδα!!!!!και καλή επιτυχία!!!!

geoleoan είπε...

ποπο τελεια! το doodling φοβερο! φαινεται οτι το ευχαριστηθηκες

Maria Tsil είπε...

Δεν υπάρχει αυτό που βλέπω!!!Νατάσα μου είναι εκπληκτική!!!!Εκτός από το doodling σου που είναι εξαιρετικό τρελαίνομαι για τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!Εκπληκτικό αποτέλεσμα!Είμαι σίγουρη ότι αυτή η σύνθεση θα διακριθεί!!
Μπράβο,μπράβο,μπράβο!!

Ανώνυμος είπε...

Natasha firstly I love that you have dedicated this fantastic layout to yourself and before I read your post from the title I began signing the Cindy Lauper song which is something of an anthem for me over the last few years. Your doodling is inspirational and I think this is your best layout to date for me anyway.

Marie

Δημοσίευση σχολίου