Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Get Creative Πρόκληση κάρτα Αυγούστου

Καλημέρα!

Τι κάνετε αυτήν την υπέροχη μέρα; Εγώ περνάω ένα σαββατοκύριακο με οικογένεια, μπανάκια... και τα ανηψάκια μου! Παράδεισος!!!

Σήμερα λοιπόν έχουμε την πρόκληση κάρτα για τον Αύγουστο. Είμαστε ακόμα με διάθεση διακοπών, οπότε και αυτόν τον μήνα θα έχουμε μία μόνο πρόκληση (από Σεπτέμβριο ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του... αν κι εγώ τότε θα πάω διακοπές, χεχε)

Λοιπόν... η πρόκληση για αυτόν τον μήνα είναι να φτιάξουμε μία κάρτα με το ακόλουθο σκετς:



Και η καρτούλα που έφτιαξα είναι η εξής:


Και ένα κοντινό:




Αυτό που με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενη με αυτήν την κάρτα είναι ότι την εικόνα που βλέπετε στον κύκλο... την ζωγράφισα εγώ! Το έκανα και δεν το πίστευα. Κι αυτό γιατί πάντα έλεγα ότι δεν πιάνει καθόλου το χέρι μου στην ζωγραφική και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Όμως...

Θαύμαζα πάντα την Stephanie Ackerman και όταν είδα το νέο της online μάθημα "A whole new doodle" γράφτηκα αμέσως. Εντυπωσιάστηκα με το πόσο εύκολο μου φάνηκε τελικά αυτό που εγώ λέω "doodloζωγραφική". Και αν φάνηκε σε μένα εύκολο, πιστέψτε με, για όλους είναι εύκολο! Η όλη ιστορία με έκανε να σκεφτώ πολύ για τις περιοριστικές πεποιθήσεις... Είναι ένα θέμα που με απασχολεί αρκετά τελευταία.

Τέλος πάντων, ξεφεύγω. Την καρτούλα την έφτιαξα έχοντας το μυαλό μου στην φίλη μας την Ιωάννα που μας έφυγε για το Σικάγο. Αλλά ως τυπική Νατάσα, ξέχασα να την πάρω μαζί μου στον τελευταίο μας αποχαιρετιστήριο καφέ. Ιωάννα, την διεύθυνσή σου να σου την στείλω!!!

Χορηγός αυτόν τον μήνα είναι η υπέροχη Ειρήνη μας και το κατάστημά της Get Creative Embellishments. Έχω πλέον στην κατοχή μου κάτι υπέροχα λουλουδάκια που θα τα δείτε σύντομα σε δημιουργίες!


Περάστε μία βόλτα από το Get Creative να πάρετε έμπνευση από την σχεδιαστική ομάδα μας... Μπορείτε να συμμετάσχετε μέχρι τις 30 Αυγούστου... Περιμένουμε να δούμε τις καρτούλες σας!

Φιλιά,
Νατάσα Pin It

2 σχόλια:

LittleSunday είπε...

Καλέ! Εδώ εσύ ζωγράφισες κυριολεκτικά και μεταφορικά! "Δεν πιάνει το χέρι σου;"!!!! Νατάσα, είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!! Παραμυθένια και μοντέρνα μαζί!!! Αμέσως ζήλεψα αυτό το στυλ!!! Μπράβο!

Maria Tsil είπε...

Βρε Νατάσα έχω μείνει άφωνη!!Είναι τόσο υπέροχη που πραγματικά έχω χάσει τα λόγια μου!!Πραγματικά παραμυθένια!!Μπράβο μέσα από την καρδιά μου.Είσαι φοβερή!!

Δημοσίευση σχολίου