Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Μία γρήγορη καρτούλα και ένα διπλό βραβείο

Γεια σας!

Μετά από πολύ καιρό χάζευα διάφορα blogs για να δω τι γίνεται στην blogoγειτονιά. Αμέσως μόλις είδα μία πρόκληση από το Two Peas in a Bucket, με φάγανε τα χέρια μου να κάνω μία κάρτα. Μπορεί να μην είναι από τις καλύτερες κάρτες μου, αλλά σίγουρα είναι η πιο γρήγορη κάρτα που έχω κάνει ποτέ:


...Γεμάτη washi tapes, τι ευτυχία! Η πρόκληση ήταν να φτιάξουμε μία κάρτα με washi tapes και το ακόλουθο σκετς:


Έβγαλα τα απωθημένα μου με τα washi tapes! Διάλεξα ένα από κάθε χρώμα του ουράνιου τόξου... Αν σας αρέσουν κι εσάς, υπάρχει ένα etsy κατάστημα στην Ελλάδα που έχει όμορφα washi tapes σε καλές τιμές, το Stars, Stripes and Dots της Χριστίνας. Τα υπόλοιπα τα έχω πάρει από διάφορες πηγές που έχω πια μπερδέψει, άλλα από κιτς κλπ κλπ.

Όσο για τον ανθρωπάκι, είναι ένας συνδετήρας που νομίζω είχα πάρει από το Target. Επειδή δεν φαινόταν καλά το ασημί του χρώμα στο άσπρο, το έβαψα μαύρο με Promarker. Οτιδήποτε μεταλλικό μπορείτε να το βάψετε στο χρώμα που θέλετε με μαρκαδόρους με βάση το αλκοόλ.

Ελπίζω να σας αρέσει!

Επίσης ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ δύο κοπέλες που μου χάρισαν το ακόλουθο βραβειάκι:




Οι κοπέλες είναι η Χαρά από το Joy's Craft και η Μελιτινή από το Δια χειρός Μελιτινής. Και τις δύο κοπέλες τις έχω γνωρίσει διαδικτυακά τον τελευταίο καιρό με τις υπέροχες καρτούλες τους... Το πόσο χαίρομαι που βλέπω καινούριες δημιουργίες καρτών στην Ελλάδα δεν λέγεται! χεχεχε Ειδικά όταν οι κάρτες είναι τόσο όμορφες όσο αυτές που φτιάχνουν τα δύο αυτά κορίτσια. Περάστε μία βόλτα από τα blog τους να δείτε τι φτιάχνουν! Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!

Το βραβειάκι έχει και κάποιους κανόνες:


1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!

2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας..

3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερο από 200 followers.

4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.

Το βραβειάκι λοιπόν το δίνω στα ακόλουθα blogs που πραγματικά μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ (υπάρχουν και άλλα blogs, αλλά ο περιορισμός να δοθεί σε αυτά με λιγότερο από 200 followers βοηθάει λίγο την κατάσταση!):

Little Sunday's Place της Κυριακούλας, η οποία ό,τι και να φτιάξει είναι πανέμορφο και πάντα ιδιαίτερο

My angels My world της γλυκύτατης Αλίκης, με τις γλυκύτατες και τρομερά καλόγουστες δημιουργίες της

Maria likes to scrap της Μαρίας - λατρεύω-λατρεύω-λατρεύω το στυλ των συνθέσεών της, η μία καλύτερη από την άλλη... και όταν την γνώρισα και από κοντά ήταν σαν να την ήξερα από καιρό!

Pink hearts της Ερίνας με τις πανέμορφες καρτούλες και συνθέσεις της... Ερίνα, να δούμε πότε θα γνωριστούμε και από κοντά!

Lefki Handicrafts της Λευκής, που μου αρέσουν πάρα πολύ τόσο οι συνθέσεις όσο και οι κάρτες της... και χάρηκα πολύ όταν την γνώρισα από κοντά πριν λίγους μήνες!

Αυτά από μένα...




Υλικά:


Pin It

6 σχόλια:

joyscraft είπε...

μα και βεβαια θα σε τιμουσαμε κουκλα αφου οι δημιουργιες σου ειναι τελειες!!!! και για αυτην εδω δεν εχω λογια !!! η πιο χαρουμενη washi tape καρτα που εχω δει!!!!! καλη επιτυχια!!!!

Φανή είπε...

Εύκολη, γρήγορη και πολύ όμορφη η κάρτα σου!
Διπλά συγχαρητήρια για το διπλό βραβείο!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Ανώνυμος είπε...

OOH Natasha this is fantastic ! and what a lot of Washi tape you have. Great colours and I love the little paper clip so much fun !

Marie

geoleoan είπε...

ειναι φοβερη! Το βρισκω πολυ δυσκολο να ξερεις τι σχεδιο να βαλεις διπλα στο αλλο ωστε να αναδυκνείονται κ τα δυο!!!!

Irini είπε...

Uber cute card!!!!!!!!!!!
hugz
iirni

Maria Tsil είπε...

Νατασάκι μου τώρα την είδα την ανάρτηση!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Είσαι μία γλύκα!Περιμένω πως και πως τον Δεκέμβριο!!Φιλάκια πολλά!

Δημοσίευση σχολίου