Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Scrap and Grap Guest Designer Ιανουαρίου

Καλημέρα και πάλι!

Σήμερα έχω ευχάριστα νέα... Χάρη στις συμμετοχές μου στο Scrap and Grab τον Νοέμβριο, η Χρύσα μου έκανε την τιμή να είμαι guest designer στο Scrap and Grab τον Ιανουάριο!!!

Αν δεν έχετε δει αυτό το μπλογκ προκλήσεων, σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Τα σκετς είναι πραγματικά πανέμορφα και κάθε φορά με εμπνέουν να φτιάξω σύνθεση - μόνο να είχα τον χρόνο πάντα! Και επιπλέον έχει τόσο ωραίες ιδέες και πρωτότυπες προκλήσεις!

Για τον Ιανουάριο λοιπόν μου ζήτησε να διαλέξω μία πρόκληση εγώ η ίδια. Είχα μία ιδέα που μου φάνηκε λίγο διαφορετική και θα ταίριαζε στην πρωτοτυπία του μπλογκ: να αντιγράψουμε μία κάρτα που μας αρέσει πολύ - με την προϋπόθεση βέβαια να αναφέρουμε από ποιον την έχουμε αντιγράψει και να παραθέτουμε link με την κάρτα που αντιγράφουμε.

Η κάρτα που έφτιαξα δεν φτάνει στο ελάχιστο την κάρτα που "αντέγραψα". Κι αυτό το αναφέρω για να τονίσω το γεγονός ότι σημασία δεν έχει να κάνουμε κάτι "καλύτερο", αλλά να δείξουμε πώς μας εμπνέει μία άλλη δημιουργία... και πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι το δικό μας αποτέλεσμα!

Η κάρτα μου:


Και η υπεροχότατη κάρτα που με ενέπνευσε είναι της αγαπημένης μου Ράνιας από το MaRa's Creations, μπορείτε να την δείτε εδώ, και είναι η ακόλουθη:



Το ενδιαφέρον είναι ότι όταν ξεκίνησα την κάρτα σκέφτηκα ότι θα έβγαινε σχεδόν ίδια με διαφορές στις λεπτομέρειες... τελικά όμως βγήκε πιο διαφορετική απ'ότι περίμενα, κι αυτή νομίζω είναι η ομορφιά αυτής της πρόκλησης!

Επισκεφτείτε το blog της Ράνιας και της Μαρίνας, οι δημιουργίες τους είναι πραγματικά πανέμορφες και φοβερή έμπνευση και για τις δικές σας δημιουργίες!

Λοιπόν τι λέτε; Θα παίξετε μαζί μας; Σας περιμένουμε στο Scrap and Grab! Η πρόκληση είναι ανοιχτή μέχρι τις 31 Ιανουαρίου και η νικήτρια θα κερδίσει ένα σακουλάκι καλούδια από το Χρυσαλίδα store!

Φιλιά,
Νατάσα
Pin It

2 σχόλια:

Rania K. είπε...

<3!!!

eudokia είπε...

ιδια αλλα και τοσο διαφορετικη!πανεμορφο scraplift και συγχαρητηρια!

Δημοσίευση σχολίου