Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Είμαι γυναίκα...


...σε περίπτωση που δεν το ξέρατε... χαχαχα

Είναι βασικά ο τίτλος της τελευταίας μου σύνθεσης:



Έμπνευση για το θέμα είναι η νέα πρόκληση του Born to Crop Not to Mop που αυτόν την μήνα μας καλεί να φτιάξουμε κάτι με θέμα την γυναίκα... "Τη σύζυγο, τη μητέρα, την φίλη, την επαγγελματία….. Τη γυναίκα, γενικά!!! Διαλέξτε όποιον από τους πολλούς ρόλους της σας εμπνέει και δημιουργήστε!!!!!"

Εγώ διάλεξα να αναφέρω τους σημαντικότερους ρόλους μου ως γυναίκα: θεία, γατομητέρα, αδελφή, κόρη, φίλη... [Η ανάρτηση και η σύνθεση ανανεώθηκε για να προσθέσω: νονά, δημιουργός, εργαζόμενη....]

Η σύνθεση είναι scraplift από το online μάθημα της Anna Maria Wolniak Scrap it free στο entreartistes.fr.

Παρέλαβα την πρώτη μου παραγγελία από το Sodalicious και έσπευσα να χρησιμοποιήσω ένα από τα χαρτιά (το γκρι με τις μαύρες πιτσιλιές είναι ILS) καθώς και τα στένσιλς με τα "x".

Και κάποιες κοντινές φωτογραφίες:



Αγαπημένα wood veneers - καρδιές, πεταλούδα, γυναίκα, φτερά - που χρωμάτισα με Studio Calico mists, διακοσμητικά από διάφορες πηγές, κιτς κλπ.


Κι εδώ η πρώτη μου προσπάθεια να χρησιμοποιήσω νερομπογιές σε σύνθεση. Χρειάζομαι λίγο περισσότερη εξάσκηση (άλλο που δεν ήθελα!) και σίγουρα θα ακολουθήσει. Αλλά το γενικό μουντζουρωμένο αποτέλεσμα, μαζί με το άλλ'αντ'άλλων doodling πολύ μου άρεσε. Και τέλος μία σφραγίδα που ήθελα καιρό να χρησιμοποιήσω και μου φάνηκε η τέλεια ευκαιρία. Σε ελεύθερη μετάφραση λέει "Σήμερα είσαι εσύ, αυτό είναι πιο αλήθεια από αλήθεια. Δεν υπάρχει κανένας που να είναι πιο εσύ απ'ότι εσύ" του Dr Seuss.

Ελάτε λοιπόν από το Born to Crop Not to Mop... υπάρχουν και άλλα δύο νέα μέλη της σχεδιαστικής ομάδας των οποίων είμαι μεγάλη φαν, η Ρούλα και η Βιβίκα!!! Σούπερ;

Ελπίζω να σας αρέσει!!!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα



Pin It

8 σχόλια:

Maria είπε...

Καταπληκτική σύνθεση!! Έχεις απογειωθεί, Νατάσα μου! Ανυπομονώ να δω την επόμενη!! <3

ChinaCatSunflower είπε...

Όπως πάντα μια πανέμορφη σύνθεση! Καλή Σαρακοστή! :Ο)

Melitini είπε...

Καλημέρα!
Υπέροχη σύνθεση!
Ωραίος συνδυασμός το ροζ - γκρι!
Καλή Σαρακοστή!

geoleoan είπε...

είσαι καταπληκτική!!!

Unknown είπε...

χαχαχ! "σε περιπτωση που δεν το ξερατε" LOL!
Τέλεια η σύνθεση Νατασακι♥! και με γεια τα sodalicious σου - μα δεν ειναι πανεμορφα?

Ανώνυμος είπε...

Fabulous Natasha,your transition from card to layouts has been seamless ! You are so talented, I love all of the gorgeous bits and pieces here, the little feathers and badge are so cute. The watercolouring is lovely as are those soft colours, another masterpiece from you.

Marie

Maria Tsil είπε...

Είσαι μία ταλαντούχα γυναίκα!Νατασάκι μου πραγματικά ότι και να πω είναι λίγο!Ονερική σύνθεση!Αααα και τα χαρτιά από του ILS με σύνεση γιατί το έκλεισαν το μαγαζί..
Σε φιλώ!

Unknown είπε...

απίθανη σύνθεση!!!!!εκτός από καλλιτέχνης είσαι και υπέροχος άνθρωπος!!!και είμαι τυχερή που σε χω γνωρίσει!!!!!!♥♥♥

Δημοσίευση σχολίου