Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Μάγια

...όχι η μέλισσα όμως!

Για άλλη μια φορά αυτές τις μέρες σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι που έχω ανακαλύψει αυτό το χόμπυ. Την τελευταία εβδομάδα είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα με ένα πρόβλημα υγείας στην οικογένεια. Έτσι τα βράδυα, που δεν έχω κουράγιο να πάω κάπου ή να μιλήσω με κάποιον, αλλά και που δεν με χωράει ο τόπος, ξεσπάω με το χόμπυ μας. Αρχικά μου βγήκε η σύνθεση που θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα, τώρα πλέον στέρεψα από έμπνευση και οργανώνω το δωμάτιό μου (πάλι!)

Η σύνθεση:



Οι φιλενάδες γνωρίζετε την τρέλα που έχω με τις γάτες. Και τα σκυλιά τα αγαπάω πολύ, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν τρελαίνομαι τόσο όσο με τις γάτες. Με μία εξαίρεση: την Μάγια.

Η Μάγια ήταν η κούκλα ενός παλιού μου φίλου. Την ονόμασαν έτσι γιατί "τους έκανε Μάγια" - εξού και το journaling. Αν και η Μάγια μας άφησε για τον σκυλοπαράδεισο εδώ και χρόνια, δεν την ξεχνάω - είναι πραγματικά ο μόνος σκύλος που κατάφερε να μου κλέψει την καρδιά - προφανώς μου έκανε τα μάγια της και σε μένα ;)

Επειδή οι φωτογραφίες ήταν παλιές τις έκανα ασπρόμαυρες - ούτως ή άλλως η Μάγια ήταν μαύρο κόκερ με άσπρες πινελιές, οπότε δεν θα άλλαζε αυτό. Τα κόκκινα (άσπρα) μάτια από το φλας δεν μπόρεσα να τα αλλάξω... Έκανα κάποιες προσπάθειες αλλά έβγαινε σαν εξωγήινος! Ε, κάποτε θα το μάθω και αυτό.

Νομίζω ότι είναι η πιο σκοτεινή σύνθεση (αχ ναι βρε Αλίκη, εννοώ σκούρα!) που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής... Ελπίζω μόνο η διάθεσή μου να μην την έχει αδικήσει την Μαγιούλα! Με τις κόκκινες καρδιές προσπάθησα να εκφράσω το πως αισθανόμουν για αυτήν.

Η σύνθεση είναι βάση του σκετς του Sketches in Thyme:


Δυστυχώς δεν την έστειλα εγκαίρως κι έτσι δεν συμπεριλήφθηκε στις δημιουργίες του DT... oh well, μικρό το κακό.

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα



Pin It

6 σχόλια:

Aliki είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι μου! το σκοτεινή μάλλον το εννοείς λόγο επιλογής χρωμάτων ε? γιατί κατά τ'άλλα βγάζει πολύ αγάπη η σύνθεση αυτή! τρέλα τα arrows (λυπάμαι που το γράφω στα αγγλικά αλλα δεν μου έρχεται η λέξη στα ελληνικά!χιχι!), οι κόκκινες καρδούλες και οι τέεεελειες άσπρες πιτσιλιές! πάντα ζηλέυω πόσο φοβερές τις κάνεις (με την καλή έννοια ζηλέυω βέβαια!)!
Όλα καλά απο εδώ και πέρα! Καλό σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Νατάσα μου!Ευχομαι πρωτα απ' ολα περαστικά για οτι σας συμβαίνει...
Και η συνθεση σου είναι πολύ αγαπησιαρικη!!!καθολου σκοτεινη δεν ειναι!!!!Τελειο και το ριζοχαρτο με τα πατουσάκια!
Ερωτηση που εχω καιρο στο μυαλο μου:τις φωτογραφιες τις τυπωνετε στο σπιτι ή σε φωτογραφο και ειδικα στην πρωτη περιπτωση συμφέρει?Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια!

Ελένη, στην αρχή είχα πρόβλημα με τις φωτογραφίες. Ο εκτυπωτής μου δεν τις εκτύπωνε ωραίες, και όταν τις έστελνα έξω εκτύπωνα πάρα πολλές που οι περισσότερες μου μένανε... και δεν μου άρεσαν και όλες. Οπότε στην δική μου περίπτωση, που δεν τυπώνω φωτογραφίες παρά μόνο για συνθέσεις, δεν με συμφέρει να τις δίνω έξω.

Τελικά πήρα έναν θερμικό εκτυπωτή Selphy και από τότε βρήκα την υγειά μου και επιτέλους κάνω συνθέσεις όπως μου βγαίνουν!

Vivika είπε...

Νατάσα, μα τι όμορφη σύνθεση. Λιώνω για τα ασπρομαυρογκρι με κόκκινες πινελιές! Είναι σα να φοράς όλο μαύρα ρούχα και να πατήσεις και ένα κόκκινο κραγιόν, πολύ κλασικό βρε παιδί μου!

Unknown είπε...

Νατασάκι καταρχήν περαστικά να είναι όλα τα άσχημα♥ Κατά δεύτερον τέλεια σύνθεση - φοβερές οι γκρι αποχρώσεις και η κόκκινη λεπτομέρεια! Στην αρχή απόρησα που είδα το σκυλάκι στο blog σου- χιχι!
*αν θελήσεις να διορθώσεις κόκκινα μάτια στο μέλλον, εδω είμαστε - σφύρα μου και θα σε φτιάξω σε ένα λεπτάκι! ♥

Maria Tsil είπε...

Αχ,αχ!!
Δεν παίζεσαι!

Δημοσίευση σχολίου