Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

The Studio Challenges August 18th - Γκλίτερ!!!

Ω ναι, καλά διαβάσατε στον τίτλο... Η νέα πρόκληση του The Studio Challenges είναι να κάνουμε μία σύνθεση με γκλίτερ! Γενικότερα δηλαδή με κάτι που να λάμπει, μπορεί να είναι γκλίτερ, διαμαντάκια, πούλιες... το πιάσατε το νόημα, έτσι;

Φαντάζεστε την χαρά μου... χαχαχα ΟΚ, υπερβάλλω. Το γκλίτερ μου αρέσει. Απλά δεν έχω συνηθίσει τον χαμό που επικρατεί μετά.

Αυτή τη φορά όμως αποφάσισα να μην το αποφύγω και αντί να χρησιμοποιήσω πιο "ήρεμα" υλικά είπα να βουτήξω στα βαθιά και να βάλω σε χρήση τα μπουκαλάκια γκλίτερ που έχω πάρει τελευταία. Το αποτέλεσμα των προσπαθειών μου:


Ω ναι, το χρυσαφί φόντο το έφτιαξα με γκλίτερ! Όχι μόνο αυτό, αλλά πειραματίστηκα αρκετά πριν καταλήξω σε αυτό. Ήθελα βλέπετε να χρησιμοποιήσω και στένσιλ!

Τελικά το καλύτερο αποτέλεσμα το είχα με κόλλα mod podge και σπάτουλα ζωγραφικής. Κόλλησα το στένσιλ μου στο χαρτί, και με σπάτουλα ζωγραφικής άπλωσα mod podge όπως θα απλώναμε και την modeling paste. Μετά αφαίρεσα το στένσιλ, έριξα ένα σωρό γκλίτερ. Μόλις καθάρισα το στένσιλ από την κόλλα επέστρεψα στο χαρτί μου και με τα δάχτυλα άσκησα ελαφριά πίεση στο γκλίτερ. Το αποτέλεσμα; Δεν το συζητάω... Μία φωτογραφία πολύ κακής ποιότητας που μπορεί ωστόσο να σας δώσει μία ιδέα:



Και μία κοντινή φωτογραφία του φόντου:


Άξιζε ο χαμός, δεν άξιζε; Και ναι, θα το ομολογήσω: το καταευχαριστήθηκα!

Πρόσθεσα και κανά-δυο λεπτομέρειες λαμπερές, όπως stickles στον συνδετήρα-γάτα, γράμματα με γκλίτερ για τον τίτλο και λίγα rinestones...

Το καλύτερο απ'όλα ήταν ότι είχα αφήσει την σελίδα με τα πειράματα πάνω στο γραφείο και η Λόλα θεώρησε έξυπνο και λογικό να ξαπλώσει πάνω στη σελίδα. Δεν περιγράφω το πως γυάλιζε μετά, χαχαχα

Αυτά λοιπόν από μένα για σήμερα... Ελπίζω να σας αρέσει και να παίξετε μαζί μας στο The Studio Challenges! Έχετε δύο εβδομάδες για να παίξετε μαζί μας!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα





Pin It

3 σχόλια:

Valia Katzaki είπε...

Η σελίδα είναι τέλεια!!! Και το γκλιττερ σου παει! Για τα δάχτυλα και τη λολα δεν το συζητώ, φοβερα, χιχι! Υπάρχει άραγε υλικο που να μη μπορείς να διεχειριστείς; Νομίζω όχι!

Ρούλα είπε...

Είσαι Θεά! Τέλος!!!

Melitini είπε...

Φυσικά και άξιζε, αφου το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!
Καλό μήνα να έχουμε!

Δημοσίευση σχολίου