Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

5 χρόνια μετά...

Γεια σας!

Κάτι ζέστες κάνει τελευταία, ε;;;

Σήμερα έχω μία σύνθεση που έκανα το προηγούμενο σαββατοκύριακο, αλλά δεν είχα χρόνο να την ανεβάσω στο μπλογκ. Αφορά στην επιστροφή μου στην αγαπημένη πόλη όπου ξεκίνησε η "περιπέτεια" της χειροτεχνίας για εμένα - το Εδιμβούργο.

Πέντε χρόνια αφού ανακάλυψα το βιβλίο που με έκανε να ερωτευτώ το βελονάκι και τα περιοδικά που με έπεισαν ότι η δημιουργία καρτών είναι ένα χόμπυ που θα ήθελα να το δοκιμάσω, επέστρεψα στο Εδιμβούργο για λίγες μέρες. Βρήκα την ευκαιρία να πάρω φωτογραφία το βιβλιοπωλείο από το οποίο αγόρασα το βιβλίο για το βελονάκι και το μαγαζί με τα είδη χαρτικών από όπου αγόρασα τις πρώτες μου προμήθεις για κάρτες:


Πρόσθεσα λίγο journaling στις ίδιες τις φωτογραφίες που εκτύπωσα με τον αγαπημένο μου Instax share και αποφάσισα να κρύψω το υπόλοιπο journaling πίσω από διαφανές χαρτί και διακοσμητικό για να το κάνω λίγο πιο παιχνιδιάρικο και ισορροπημένο:


Το σκετς είναι από το Chic Tags July Sketch It Out sketch:



Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα






Pin It

4 σχόλια:

Valia Katzaki είπε...

Πολυ όμορφη και αυτη Νατασσα! Μας είχαν λείψει οι δημιουργίες σου! Καλη επιτυχία! <3

Elena Stefanidou είπε...

Ναι κοπελιά μας αρέσει και μάλιστα πάρα πολύ.Μας εχεις λείψει αλλά χαλάλι μια και πάντα επιστρέφεις,με κάτι εξαιρετικό.

Σοφία είπε...

Οντως επέστρεψες και αποτυπωσες την αρχή του χόμπι σου...τέλεια ανάμνηση...κai τελειο LO

Melenia Agapides είπε...

Πρέπει να το έχω ξαναπει, αλλά μου αρέσει παρα πολύ ο τρόπος που η σελίδα σου φαίνεται ΠΛΗΡΗΣ, χωρίς να είναι φορτωμένη!!!! Εξαιρετική δουλειά!

Δημοσίευση σχολίου