Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Νέο "χόμπυ" - The Studio Challenges

Καλημέρα και καλή Κυριακή να έχουμε!

Νέα πρόκληση στο The Studio Challenges σήμερα, και αυτή τη φορά είναι ένα σκετς:



Και η σύνθεση που έφτιαξα:



Παρεπιπτόντως, πρέπει να βρω έναν τρόπο να βγάζω καλές φωτογραφίες των συνθέσεών μου... από τότε που μετακόμισα στο καινούριο μου σπίτι, έχω πρόβλημα με το φως - το οποίο είναι αστείο, γιατί το σπίτι είναι απίστευτα φωτεινό. Τέλος πάντων.

Αυτό λοιπόν που έχω γράψει πάνω στο tag που είναι στην τσέπη στα δεξιά της φωτογραφίας είναι ότι μέχρι πριν από δύο μήνες απεχθανόμουν το μαγείρεμα. Με άγχωνε απίστευτα και το απέφευγα όσο μπορούσα. Ήξερα ότι όσο δεν καταπιάνομαι με την μαγειρική, δεν θα μπορέσω να βρω και να σταθεροποιηθώ στο βάρος που θέλω, κι έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω χωρίς άγχος, ότι γίνει έγινε. Αυτό ήταν. Τώρα είμαι ενθουσιασμένη, με χαλαρώνει. Λατρεύω να πειραματίζομαι και να ανακαλύπτω νέες γεύσεις και συνδυασμούς... κι αν κάποια από τα φαγητά πάνε στα σκουπίδια δεν έγινε και τίποτα - ευκαιρία να μάθω και από αυτό κάτι καινούριο!

Στη φωτογραφία είναι το πρώτο πιάτο που μαγείρεψα για το οποίο ήμουν πολύ περήφανη και θεώρησα ότι έπρεπε να κάνω μία σύνθεση σχετικά ;)

Ελάτε λοιπόν μια βόλτα από το The Studio Challenges να δείτε πώς ερμήνευσαν το σκετς τα μέλη της σχεδιαστικής ομάδας και να παίξετε μαζί μας.

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα



Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου